Zapisy na drugi SEMcamp i wykład Avinasha Kaushika

Kilka dni temu zapowiadałem drugie spotkanie SEMcampu 27 kwietnia 2009 roku. Dziś podaję agendę spotkania. Na to spotkanie udało się przygotować coś specjalnego.

Na tym spotkaniu wykład poprzez internet, specjalnie dla SEMcampu będzie, prowadził nie kto inny jak Avinash Kaushik, znany światowy guru w dziedzinie analityki internetowej, z którym jakiś czas temu przeprowadzałem wywiad.
Oczywiście zgodnie z duchem SEMcampu cała konferencja jest za darmo!

Światowy guru w dziedzinie analityki internetowej

Szczegóły tego spotkania

Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.

Spotkanie rozpocznie się 27 kwietnia w Warszawie o godzinie 17.45 na SGH, Aula A, budynek A na ul Rakowiecka 24 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).

Wyświetl większą mapę

Program spotkania

Jak zwykle spotkanie będzie obejmowało 3 prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u, które rozpoczną się około godziny 17.45.

Jak z Adwords czytać myśli klientów?
Praca z omnikontem czyli dlaczego niedługo nie będziemy wymyślać tylko wybierać słowa. Co myślą użytkownicy czyli rozgryzanie intencji użytkowników. Co testować w reklamie i dlaczego ? Zastosowanie „współczynnika konwersji względem potencjału”.

Jak efektywnie mierzyć płatny ruch w wyszukiwarkach? (wykład w języku angielskim)
Na co zwracać szczególną uwagę w śledzeniu efektywności wyników płatnych. W jaki sposób efektywnie mierzyć konwersje z ruchu płatnego? W których przypadkach konwersje są ważne, a w których znaczą mniej?

Informacje szczegółowe o wykładzie i Avinashu Kaushiku

Wykład Avinasha będzie prowadzony w formie webinaru online. Po prezentacji będzie unikalna możliwość zadawania pytań Avinashowi. To jedyna swego rodzaju tego typu inicjatywa w Polsce! To może być Twoja jedyna okazja tak bezpośredniego kontaktu z tak znanym ekspertem Web Analytics!

Avinash jest autorem bardzo znanego bloga Kaushik.net jak również autorem światowego bessellera w dziedzinie analityki internetowej: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową.

Godzina dziennie z Web Analytics

Pozycjonowanie szerokie na przykładzie dużego E-Commerce
Jak usprawnić kanał sprzedażowy dzięki odpowiedniej optymalizacji oraz link-building? Jakie zastosowanie może mieć pozycjonowanie szerokie w przypadku serwisu internetowego?

Część nieoficjalna SEMcampu

Po prezentacjach, czyli około godziny 21.00 zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką). Dla jasności, nie chciałem w spotkanie mieszać żadnego sponsora, więc każdy płaci za siebie :).

Zapisy na SEMcamp

Formularz zapisów poniżej.

Zapisy są już zakończone.

Czy będą udostępniane nagrania wideo z SEMcampu ?

Jeżeli jakość nagrania pozwoli to tak. Nie wiem jeszcze, czy udostępniany będzie wykład Avinasha Kaushika.

Komentarze i sugestie

Wszelkie sugestie, komentarze, pytania proszę przesyłać na adres: m.gasiewskiMALPAittechnology.us lub semcampMALPAgmail.com .


Comments

  1. Anna Wiecka pisze:

    Mariusz, dzięki za zorganizowanie SEMcamp! Prezentacji Avinasha niestety większość nie słyszała ale mam nadzieję, że problemy techniczne Cię nie zniechęcą i jeszcze uda nam się wysłuchać kogoś znanego i lubianego na SEMcamp :)

  2. admin pisze:

    No cóż okazałem się trochę złym prorokiem w swoim komentarzu do Twojego postu na: http://acr.pl/blog/2009/04/23/semcamp-na-bis/. Nie zamierzam się zniechęcać. Mam zamiar wyciągnąć wnioski z tego spotkania, aby lepiej przygotować się do następnego. Mam już kilka pomysłów na to kogo zaprosić na taki webinar i jak ominać problemy techniczne. Wyciągnąć wnioski, przetestować, wdrożyć, wyciągnąć wnioski… :)

  3. Michał Herok pisze:

    Mimo problemów technicznych z drugą prezentacją myślę, że SEMcamp był bardzo udany – warto było przyjechać na niego z Trójmiasta :)

    Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu wykład Piotra Marca – bardzo ciekawy merytorycznie.

    Co do samej telekonferencji, to padł pomysł, że może warto byłoby rozważyć przeprowadzenie jej poprzez Skype’a – można by od razu podłączyć laptopa do głośników zewnętrznych i zwiększyć tym samym jakość odbioru.

  4. admin pisze:

    Mimo problemów technicznych z drugą prezentacją myślę, że SEMcamp był bardzo udany – warto było przyjechać na niego z Trójmiasta

    Cieszę się z tego :)

    Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu wykład Piotra Marca – bardzo ciekawy merytorycznie.

    Niedługo jego prezentacja będzie dostępna online. Co do wideo to jeszcze nie wiem.

    Co do samej telekonferencji, to padł pomysł, że może warto byłoby rozważyć przeprowadzenie jej poprzez Skype’a – można by od razu podłączyć laptopa do głośników zewnętrznych i zwiększyć tym samym jakość odbioru.

    Mam już kilka pomysłów na to, w jaki sposób usprawnić taką prezentację. Następna prezentacja tego typu powinna pójść już dużo lepiej :).

  5. W moim przekonaniu SemCamp się bardzo udał mimo pewnych problemow technicznych na drugiej prezentacji. Z punktu widzenia jakości prezentacji to merytorycznie były na bardzo dobrym poziomie. Prelegenci bardzo dobrze dobrani.

    A wydarzeniem samym w sobie jest fakt, że ktoś taki jak Avinash zechciał poświęcić czas dla inicjatywy SEMcampu i w dodatku wysilił sie na nauke kilku słów polskiego – to jest cos:)

Comments are closed.