Zapisy na 7 SEMcamp 18 stycznia w Warszawie

Zgodnie z tym, co jakiś czas temu pisałem zapraszam na 7 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Auli Głównej Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, 18 stycznia 2011 o godzinie 16.40.

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

  • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy za darmo
  • Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na ostatnim spotkaniu mieliśmy około 250 uczestników.

Data i miejsce spotkania

Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.

Spotkanie rozpocznie się 18 stycznia 2011 (wtorek) w Warszawie o godzinie 16.40 na SGH, Aula Główna ( wejście na 1 piętrze SGH), budynek Główny na Al. Niepodległości 162 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).


Program spotkania

7 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało 4 prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

Wynik jakości Google AdWords i automatyzacja pracy
Bardziej i mniej znane fakty o Wyniku Jakości Google AdWords. Jak tworzyć kampanie, które mają wysoki Wynik jakości? Co ma wpływ na Wynik jakości, a co na Stawkę za pierwszą stronę? Jak przyśpieszać pracę przy kampanii Google AdWords?

Tworzenie zaplecza w pozycjonowaniu
Kiedy możemy mówić o porządnym zapleczu? Na co warto zwracać uwagę przy tworzeniu zaplecza w pozycjonowaniu? Jak zbudować zaplecze, aby miało ono wartość?

  • 18.30 – 18.50 – Przerwa na kawę i pogaduchy

  • 18.50 – 19.40 – Maciej Ołpiński (Google)

Dodaj obraz” – kampanie graficzne w Sieci Reklamowej Google
Zaawansowane techniki tworzenia kampanii graficznych w Sieci Reklamowej Google. Nowe narzędzia przydatne przy pracach z kampaniami graficznymi. O czym pamiętać przy tworzeniu kampanii graficznych w Sieci reklamowej Google?

Biznesowe i techniczne aspekty testowania stron docelowych
Dlaczego testowanie stron jest łatwe w teorii i trudne w praktyce? Przykłady udanych i nieudanych testów. Od czego przede wszystkim zależy powodzeniu testu stron docelowych?

Zapisy na SEMcamp



W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Część nieoficjalna SEMcampu

Po prezentacjach, czyli około godziny 20.40 starym zwyczajem zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką).

Komentarze i sugestie

Wszelkie sugestie, komentarze, pytania proszę przesyłać na adres semcampMALPAgmail.com lub na m.gasiewskiMALPAittechnology.us.

Co to jest SEMcamp?

SEMcamp to cykliczne, bezpłatne spotkanie (mniej więcej raz na 3 miesiące) osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.


Comments

  1. Agata pisze:

    Witam
    Zarejestrowałam się na spotkanie i pisałam do pana email w tej sprawie czy moje zgłoszenie zostało przyjęte. Prosze o informacje.

Comments are closed.