Zapisy na 11 SEMcamp 24 października

Zapraszamy na XI, całodniowe, spotkanie SEMcamp, które odbędzie się już 24 października Warszawie, na uczelni Lazarskiego ( aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego )

Rejestracja na SEMcamp

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

  • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmo
  • Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.

Agenda spotkania

11 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

Godzinaprogramprelegent
9:50 - 10:20Rejestracja uczestników
10:20 - 10:30sprawy organizacyjne
10:30 - 11:20Google Analytics – niby powszechna wiedza, a mało powszechna praktykaMariusz Gąsiewski - Markeitng w internecie
Na które raporty Google Analytics zwracać szczególną uwagę? Które raporty Google Analytics są dokłądne, a które mają dużą granicę błędu? Co jest powszechną wiedzą związaną z analityką internetową i Google Analytics, a jednocześnie bardzo rzadko jest praktykowane w dniu codziennym? Jak się nie narobić przy raportach Google Analytics, a jednocześnie uzyskać dużą wiedzę na temat użytkowników strony?
11:20 – 12:10 eSklep a Google – optymalizacja i pozycjonowanie
Marcin Duraj - mkane.antygen.pl
Ostatnie zmiany algorytmów Google wymuszają zmiany w optymalizacji i sposobie pozycjonowania wielu witryn internetowych, nie tylko sklepów. Co się zmieniło? Co warto zrobić a czego unikać tworząc lub pozycjonując sklep internetowy? Na te i inne pytania odpowiem w swoim wystąpieniu, skupiając się na e-sklepach nie zapominając o innych witrynach internetowych..
12:10 – 12:40Przerwa na kawę i pogaduchy
12:40 - 13:30Automatyzacja AdWords – Czy to w ogóle możliwe?Przemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Przemek postara się odpowiedzieć na praktyczne pytanie czy możliwe jest w ogóle bezobłsugowe zarządzanie kampaniami AdWords?
Spróbuje także ustalić czy automaty w AdWords to pożyteczne narzędzia czy “spalacze” budżetów oraz omówi, które ustawienia automatyczne są warte uwagi, a od których należy trzymać sie z daleka i dlaczego.
13:30– 14:20Praktyczne wykorzystanie Google+Tomasz Czudowski - Google
Jak można wykorzystać Google+ do zwiększania swojej widoczności w wynikach organicznych i sponsorowanych Google? Na co zwracać uwagę przy rozwijaniu i promocji strony Google+ Przykłady dobrego wykorzystania strony Google+ w promocji biznesu. Czego możemy oczekiwać od Google+ w przyszłości?.
14:20 – 15:20Przerwa na obiad
15:20 – 16:00Marketing interakcyjny – czy zawsze niezbędny?

Jacek Wójcik - Podyplomowe Studia Nowoczesnej Promocji w SGH
Zaangażowanie internauty jako warunek niekonieczny skutecznej reklamy. Ślepota banerowa – fałsz czy prawda? Wskaźniki behawioralne – o czym mówią, a czego nie mówią.
16:10 – 17:00Niestandardowe wykorzystanie wideo

Mariusz Gasiewski (Marketing w Internecie)
Przykłady niestandardowego zastosowania wideo. Nie trzeba wydawać dużo na produkcję wideo, aby prowadzić ciekawe aktywności marketingowe z udziałem wideo. Nie trzeba posiadać kanału Youtube, aby ciekawe docierać do potencjalnych klientów za pomocą wideo. Pomysł jest najważniejszy!

Data i miejsce spotkania

Gdzie: Uczelnia Łazarskiego

Adres: Świeradowska 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska)

Kiedy: 24 października 2012, start godz. 10:00

Rejestracja na SEMcamp

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na Fundusz „Równe szanse” w ramach fundacji im. Stefana Batorego.

Nr konta: 81 1030 1016 0000 0000 6145 0000

W przelewie prosimy w tytule umieścić: „Fundusz równe szanse SemCamp”.

Przelewu można dokonać za pomocą e-płatności na stronie fundacji

Fundusz „Równe szanse”

Fundusz „Równe szanse” w ramach fundacji im. Stefana Batorego zajmuje się stypendiami dla zdolnej i ubogiej młodzieży. 100% datków przeznaczanych jest na stypendia.

Nr konta: 81 1030 1016 0000 0000 6145 0000

Potwierdzenie przelewu może być:

  • załączane przy formularzu rejestracyjnym,
  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

 Zapisy na SEMcamp

Oficjalny Partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, który udostępnił za darmo aulę na 450 osób. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

 


Comments

  1. Perel pisze:

    Panowie chyba trochę przesadziliście z ta opłatą. Nie każdego stać na to aby zapłacić 100 zł. Ja jestem studentem, opłacam sobie akademik i ledwo mi starcza na to by wyżyć od 1 do 1. A chce się przejść na SEM Camp bo się tym interesuje i jestem na praktykach w agencji. Jak mam zdobywać wiedzę, skoro wszędzie trzeba płacić? Sem Camp nie był odpłatny bo miało to być forum dyskusyjne specjalistów marketingu internetowego. Widzę, że pieniądze znów zaczynają młodym ludziom zamykać drzwi do wiedzy.

  2. Piotr Kraciuk pisze:

    Panowie,

    W mailu z potwierdzeniem rejestracji podane są dane fundacji z poprzedniego SEMcampu:

    Dane do przelewu darowizny:
    Fundacja „Mam serce”

  3. Thesis pisze:

    Perel te 100zł to i tak jest mało. Przejrzyj oferty innych konferencji, wtedy złapiesz się za głowę 🙂 Myślę, że warto poświęcić tą stówkę bo wiedza, jaką przekazują Pan Mariusz i Pan Przemysław oraz reszta jest duuuużo więcej warta, a dodatkowo pieniądze idą na cel charytatywny.

  4. Przemek pisze:

    dzieki 🙂 pomieszały się formularze.

  5. Przemek pisze:

    Zbieramy na wyspę na Hawajach i po tym semcampie musimy zapłacić połowę stad ta wygórowana kwota. Sorry.

  6. Mateusz pisze:

    @Perel

    Założenie SEMCampu jest jeszcze szczytniejsze niż samo „rozdawanie” wiedzy. Ale widzę, że jeszcze nie jesteś jeszcze gotowy ogarnąć to wszystko swoim umysłem i zrozumieć, że prelegenci ani nikt na tym nie zarabia.
    Może na następnym już będziesz gotów… Może 😉

  7. Perel pisze:

    Thesis może dla Ciebie 100zł to mało, dla mnie nie. Rozumiem, że pewnie ze swojej agencji SEO wyrabiasz dużo więcej, ale dramatem jest przebijanie się do wiedzy przez barierę kasy, ludziom którzy tych pieniędzy nie mają. Dlaczego nie można zrobić webinarium. Płatny dostęp nawet po 10-15zł. Oglądających zamiast 150 mielibyście 600 i 4 razy więcej kasy dla dzieciaków. A młodziaki takie jak ja mogłyby się czegoś nauczyć. Co do cen konferencji innych to mi nie mów. Znam te stawki i każdorazowo dziwie się, że sa ludzie, którzy za to chcą tyle płacić. 950 zł za 8h szkolenia z podstaw SEO. Błagam…

  8. Łukasz pisze:

    Przemku a nie zbieracie na jacht do nurkowania?:)

  9. shpyo pisze:

    Znowu Ci sami prelegenci? 🙂 Czyżby w Wawie nie było innych co się chcą podzielić ciekawymi kejsami i przypadkami?

  10. […] Plan spotkania możecie przeczytać na oficjalnej witrynie SEMcamp. […]

  11. Marcin S. pisze:

    Za taką dawkę wiedzy i tylu ludzi z branży to te 100zł to żadny koszt a jak wiadomo idą one nie do kieszeni prowadzących!
    Ja osobiście jestem „wydelegowany” z firmy jednak płacę sam/bez zwrotu i nie jest to dla mnie problemem!
    Czekam na dawkę solidnej wiedzy wartej dużo więcej niż 100zł:-)

  12. Jeżeli chciałbyś się czymś ciekawym podzielić na następnym semcampie to zachęcam :).

  13. Przemek pisze:

    shpyo,

    Właśnie 😉 Może daj przykład i podziel się czymś ciekawym. Zapraszamy 🙂

  14. Krzysztof pisze:

    Rozumiem cię Perel. Nie tylko z poziomu studenta opłata za wstęp to pewien problem, zwłaszcza że dojazd kosztuje drugie tyle. Jest to jakieś zamykanie branży dla ludzi z mniejszym portfelem, dla których to jedyna szansa na rozwój. SEMcampy są jednak na tyle wartościowe, że warto odmówić sobie kilku rzeczy. Warto.

  15. Majkel pisze:

    Wrzucicie gdzieś wszystkie zdjęcia, które robiliście podczas semcampu?? nie chodzi mi tylko o te wybrane przez Was za najładniejsze ale ogólnie wszystko co macie??

  16. Mateusz pisze:

    Szkoda że najsłabsze prelekcje są na początku. Prelekcja o analyticsie jest była jeszcze strawna ale bardzo „początkująca”. Za to następna była bardzo słaba, niedopuszczalne jest aby ktoś zajmował 2x więcej czasi niż ma w planie. Panowie z Google też nie mówili zbyt zajmująco.

  17. Piotrek pisze:

    Jako podsumowanie mogę jedynie dodać, że warto było „wydać” te 100zł. Szkoda, że tak „krótko” bo z chęcią dowiedziałbym się więcej i więcej:) Poziom prezentacji 5+ na 6.

  18. Przemek pisze:

    Dziękuję wszystkim za udział i zaangażowanie. Dzięki Wam udało się zebrać prawie 20 000 zł na cel charytatywny.

    Dziękuję też bardzo prelegentom za prezentacje, poświęcony czas, chęć dzielenia się wiedzą i zwracanie uwagi na istotne aspekty w naszej pracy.

    Pamiętajmy, że na SEMcamp przychodzi średnio 200 osób, naszym zamysłem jest przedstawienie różnych zagadnień, o różnych poziomach zaawansowania. Tak, aby każdy wyniósł coś dla siebie.

    Jutro zostanie wysłana ankieta do wszystkich uczestników. Bardzo prosimy o wypełnienie. Pomoże to nam w lepszym dopasowaniu tematów i poziomów.

  19. […] odbyło się 11 spotkanie SEMcampu w Warszawie. Poniżej można znaleźć prezentacje z tej […]

Comments are closed.