XIX SEMcamp – agenda i szczegóły

Zapraszamy na 19 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie 7 grudnia 2015 roku. W tym poście opublikowałem agendę najbliższego spotkania.

Program spotkania

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
09.30 – 10:00Rejestracja uczestników
10:00 -10:10Wstęp - sprawy organizacyjne
10.10-11.00Najlepsze praktyki stron mobilnych. Optymalizacja stron mobilnych.Mariusz Gasiewski (Marketing w Internecie)
Jak powinna wyglądać dobra strona mobilna? 3 poziomy optymalizacji strony mobilnej w celu uzyskiwania maksymalnych ilości konwersji. Prezentacja oparta na przykładach i case studies z wielu branż.
11:00 – 11.40Wszystko o integracji danych i mierzeniu zachowań odwiedzających w Google Analytics Przemysław Modrzewski (MarketingLab)
Podsumowanie zmian i obowiązkowych funkcjonalności i sposobów mierzenia zachowań konsumentów przez Google Analytics w 2015 roku. W którą stronę to wszystko zmierza w 2016 r. ?
11.40 – 12.10Przerwa na kawę
12.10 – 12.50Rasy, krzyżówki, hodowle, ewolucja. O poszukiwaniach Świętego Graala i sensu wstawania z łóżka.Grzegorz Mogilewski (Iconaris.com)
Czy wiesz, na czym polega Twoja praca? Jesteś pewien, że to co robisz ma sens? Czy jesteś spamerem? Chcesz przekroczyć 20% współczynnika konwersji? 45 min intensywnych konkretów, po których popatrzysz na marketing w nowy sposób..
12.50 – 13.30Email marketing automation w praktyce.Paweł Sala (Freshmail)
Jak wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów? Jak można wykorzystać Google Analytics w procesie optymalizacji mailingów.
13:30 - 14:30Przerwa na lunch
14:30 - 15:10Wyniki wyszukiwania Google w 2016 roku.Cezary Glijer, (K2 Search)
Jakie nowości czekają nas w wynikach wyszukiwania: Google Answer Box, Google Cards, Knowledge Graph, Karuzela Google. Czy jest jeszcze miejsce na wyniki organiczne?.
15:10 – 15.40Dać Sobie Alternatywę - dynamicznie o DSA.
Dawid Prokopowicz (Google)
Teoretyczne i praktyczne aspekty Dynamic Search Ads jako narzędzia w AdWords. Korzyści, możliwości, ograniczenia. Jak to optymalizować? Case studies i przykłady.
15.40- 16:00Przerwa na kawę
16:00 - 16:40Pozyskiwanie leadów w Display. Na przykładzie obido.pl w branży nieruchomości.Karol Dziedzic (Brandman.pl)
Przypuszczałbyś, że kampanie graficzne mają dwukrotnie wyższą skuteczność od reklam tekstowych przy pozyskiwaniu leadów osób chcących kupić mieszkanie? Na podstawie case study kampanii obido.pl dowiesz się jak odpowiednio "poszatkować" swoje kampanie i jakie kierowania kampanii ustawić, aby wykręcić maksymalny współczynnik konwersji

 

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się 7 grudnia (poniedziałek) w Warszawie o godzinie 9.30 na Uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiej 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości Uczelni Łazarskiego, który udostępnił za darmo aulę na 400 osób. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. Prosimy o wpłatę na jedną z dwóch poniższych fundacji:

 

 

leon-zdjecie

Fundacja Serce Dziecka im. Diny Radziwiłłowej
ul. Narbutta 27 lok.1, 02-536 Warszawa
Nr konta: 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843
z dopiskiem: „Semcamp dla Leona”

 

  •  2. Leczenie Liliany Borkowskiej, 6-miesięczna Lilianka po operacji usunięcia guza mózgu, obecnie przebywa na onkologii, czeka na chemioterapię. Potrzebna wszelka pomoc na leczenie i walkę o dalsze życie dziecka.

 

leon-zdjecie

Fundacja Avalon-Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,
ul. Michała Kajki 80/82 lok.1, 04-620 Warszawa
Nr rachunków odbiorcy: Złotowy PLN 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
W tytule wpłaty: „Borkowska,4892”

 

Potwierdzenie przelewu powinno być okazane  przy wejściu na SEMcamp.

Potwierdzenie przelewu jest wejściówką na wydarzenie.

 

Zapisy na SEMcamp

W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Afterparty – Powrót do tradycji

Wracamy do tradycyjnego piwka po SEMcampie. Zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu. Miejsce podamy na kilka dni przed SEMcampem.

Co to jest SEMcamp?

SEMcamp to cykliczne, (prawie) bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.