Wideo z pierwszego SEMcampu

Po publikacji prezentacji z SEMcampu nadszedł czas na publikację nagrań wideo z tychże prezentacji. Jakość i forma nagrań z tych prezentacji pozostawia oczywiście wiele do życzenia, jednak nie ma problemu z samym obejrzeniem prezentacji.

Każda z prezentacji ze względu na swoją długość została podzielona na dwie części.

Techniczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics

Mariusz Gąsiewski

Techniczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics – część 1

Techniczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics – część 2

Testowanie przekazu reklamowego

Przemysław Modrzewski

Testowanie przekazu reklamowego – część 1

Testowanie przekazu reklamowego – część 2

Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce

Bartek Berliński

Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce – część 1

Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce – część 2



Comments

  1. […] także rzucić okiem na wykład Mariusza Gąsiewskiego m.in. o stosowaniu # (hash’a) w tagowanych linkach Google Analytics. I informacja testowaniu rozwiązania z # w URLu przez […]

  2. […] bowiem już 27 kwietnia o godzinie 17.45 odbędzie się drugie spotkanie z cyklu SEMcamp. Poprzedni SEMcamp cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem (jednym z wykładowców był redaktor Sprawnego […]

Comments are closed.