Weź udział w 15 SEMcampie 24 kwietnia 2014 w Warszawie

Zapraszamy na kolejny, 15-sty , jubileuszowy SEMcamp :)

Program spotkania

 

Kiedy i gdzie? Czwartek, 24 kwietnia, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego

GODZINA
PROGRAM
PRELEGENT
09.30 – 09.50Rejestracja uczestników
09:50-10:00Wstęp - sprawy organizacyjne
10.05-10.45Skuteczna promocja aplikacjiMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Zaawansowane podejście do promocji aplikacji w sieci Google. Które produkty sprawdzają się lepiej, a które gorzej? Benchmarki dla Polski. Wykorzystanie analityki internetowej przy promocji aplikacji. Prezentacja oparta na przykładach.
10.45 – 11.30Remarketing w wyszukiwarce w praktycePrzemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
My tu gadu gadu o Analityce, a marketing leży – Jak skutecznie wykorzystać jedno z najciekawszych rozwiązań marketingowych 2013 RLSA (remarketing w wyszukiwarce).
11.30 – 12.00Przerwa na kawę
12.00 – 13.00Zmierzmy się z Universal Analytics.Paweł Matkowski (Regional Google Analytics Expert from Google)
Universal Analytics = Świat Analityki 2.0 Wielki launch… no ok, ale co i kiedy będzie tak naprawdę dostępne dla wszystkich? Migracja zaczęła się już w listopadzie… uchylamy rąbka tajemnicy (shhh…)!

Multi-Screen Ecosystem – mobile vs. desktop, apps vs. sites a UA = nadchodzące zmiany (shhh…)!

Offline Measurement – czas się tym zająć! Universal Analytics vs. AdWords Conversion Import Data flow in a nutshell.

Zalety – co i dla kogo (odwieczny dylemat). Ograniczenia i wyzwania. Demo dla sektora lead’ów (Wielka Trójka hands-on: Universal Analytics + Google Apps + Google AdWords).

Demo dla sektora e-commerce (na przykładzie Tesco) z Universal Analytics.

XDevice Measurement z Universal AnalyticsJak to działa?CID vs. UID – CIA, FBI, NSA etc. – czy to jest w ogóle istotne?Demo.WOW, a może… fajne, ale… – managing expectations.

Co planujemy dalej – uchylamy rąbka tajemnicy ;)
13.00 - 13.30Efektywne i efektowne kampanie wideo na Youtube>Mateusz Zyguła
TubeAD
YT jest powszechnie uznawany za miejsce rozrywki, z którego korzystają głównie nastolatki. Dopiero od niedawna marketerzy odkrywają potencjał tego potężnego medium. Przekonasz się co możesz osiągnąć dzięki YouTube, zobaczysz jakie są możliwości, pomysły i strategie ciekawych kampanii. 2014 – 2017 będzie erą YouTube.
13.30 – 14.30Przerwa na obiad
14.30 – 15.3010 Porad Google dla webmasterów na 2014 rokCezary Glijer
Cezzy.pl
1. Znaczenie linków:
- z artykułów sponsorowanych,
- z tekstów PR,
- z widgetów,
- z katalogów artykułów
- do żródła,
- do własnych witryn
2. Definicja płatnych linków
3. Limity linków na stronie WWW
4. Duplicate content
5. Znaczenie authorship
6. Sklepy – unikalność opisów,
7. Jak znaleźć “złe” linki do witryny
8. Komentarze, Guest blogging
9. Znaczenie Google Page Speed
10. Czy linki “nofollow” mogą być szkodliwe
15.30 - 16:00Jak robiąc znacznie mniej uzyskać znacznie więcej?Grzegorz Mogilewski
Mogilewski
Skuteczne i sprawdzone metody zwiększające 10-krotnie rezultaty pracy każdego SEMity. Do zastosowania “od ręki”.
16.00 - 16.20Przerwa na kawę
16.20 - 17:00Universal Analytics X Google Tag Manager
Piotr Rudnicki (Analytical Lead z Google)
Jedno z najefektywniejszych połączeń w historii ludzkości – efektywne wykorzystanie warstwy danych, praktyczne przykłady i raporty dotąd nieznane. Prezentacja oparta na przykładach.
17.00 - 17:40BlackHat Analytics
Maciej Lewiński
Isurvival
Maciek rozwinie i wyjaśni zjawisko BlackHatu, które dotarło już do analityki webowej. Podczas prezentacji zostaną omówione najważniejsze zagadnienia, powszechnie stosowane praktyki. Maciek udowodni, że świat nie jest gotowy na Polaków, a zombie nie tylko występują w filmach i książkach.
17.40Do ostatniego uczestnika
Spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie.

SEMcamp tradycyjnie na auli na uczelni Łazarskiego.

aula lazarski 14 SEMcamp już 6 grudnia w Warszawie

 

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

  • Możliwość uzyskania zaawansowanej wiedzy prawie za darmo
  • Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się 24 kwietnia (czwartek) w Warszawie o godzinie 9.30 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiej 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości  władz uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, która wspiera SEMcamp, udostępniając bezpłatnie swoją najlepszą aulę. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na rzecz fundacji „Mam serce”.

Tym razem będziemy zbierać na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci z zanikiem mięśni, chorobami genetycznymi oraz porażeniem mózgowym.

Wpłaty

Fundacja „Mam serce”
Ul. Wita Stwosza 12
02-661 Warszawa
Bank Millennium Bank

26 1160 2202 0000 0001 6899 7325

Tytułem wpłaty – SEMcamp.

Potwierdzenie przelewu może być:

  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com (preferowana forma)
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

Zapisy na SEMcamp

Fill out my online form.

W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Afterparty – Powrót do tradycji

Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Rezerwujcie czas bo warto :)

restauracja

Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka.

Mapka

Co to jest SEMcamp?

SEMcamp to cykliczne, (prawie) bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem internetowym.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z pozycjonowaniem, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWords, analityką internetową oraz wieloma innym zagadnieniami.