Weź udział w 14 SEMcampie 6 grudnia 2013 w Warszawie

Zgodnie z tym, co pisałem kilka dni temu zapraszam na 14 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie. W tym poście opublikowałem agendę najbliższego spotkania.

SEMcamp tradycyjnie na auli na uczelni Łazarskiego.

aula lazarski 14 SEMcamp już 6 grudnia w Warszawie

 

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

 

  • Możliwość uzyskania zaawansowanej wiedzy prawie za darmo
  • Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się 6 grudnia (piątek) w Warszawie o godzinie 9.30 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiego 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).


Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, który udostępnił za darmo aulę na 240 osób. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

Program spotkania

14 spotkanie SEMcampu tradycyjnie będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami: SEM-u (SEO oraz PPC) i analityki internetowej.

 

Piątek, 06 grudnia, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego

Opis:

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
09.30 – 09.50Rejestracja uczestników
09:50-10:00Wstęp - sprawy organizacyjne
10.00-10.45Jak optymalizować witrynę dla konwersji?Mariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Jak podejść do optymalizacji witryny dla konwersji? Ponad 30 przykładów optymalizacji różnych elementów na stronie dla uzyskiwania optymalnych rezultatów jeżeli chodzi o konwersje.
10.45 – 11.30Segmentacja 2.0 czyli najważniejsza funkcjonalność Google AnalyticsPrzemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Przemek opowie jak wykorzystać nowe i stare możliwości segmentacji w GA, aby osiągnąć lepsze rezultaty marketingowe.
11.30 – 12.00Przerwa na kawę
12.00 – 12.40Keep calm and be relevant.Asia Czekaj - Value Media
Wpływ dopasowania reklam do zapytań i kontekstu w jakim znajdują się użytkownicy na motywacje zakupowe. Case kampanii operatora usług telekomunikacyjnych Netia.
12.40 – 13.30Google 2013 – za i przeciw.Marcin Duraj
Mkane
Na co trzeba uważać i jakie nas mogą spotkać konsekwencje w kontekście obecnego pozycjonowania? Czy pozycjonowanie ma jeszcze sens? Na co uważać, aby czyszczenie i usuwanie działań ręcznych nie zajmowało więcej czasu niż realne pozycjonowanie?
13.30 – 14.30Przerwa na obiad
14.30 – 15.00Skrypty w Adwords – zbędna zabawka czy ukryte możliwościMateusz Godala
K2
Skrypty są ciekawą, choć jeszcze mało popularną funkcjonalnością Adwords. Na prelekcji przyjrzymy się mechanice ich działania, dowiemy jakie są najciekawsze funkcje. Przyjrzymy się także kilku zastosowaniom.
15.00 – 15.30Kampanie z reklamami w formie listy produktów – search revisited.Piotr Kowalski (Google)
Tworzenie i optymalizacja kampanii z reklamami w formie listy produktów (Product Listings Ads).Jakich wyników możemy oczekiwać? Kiedy pojawiają się reklamy?revisited
15.30 - 16:00Przerwa na obiad
16.00 - 16.40Zmierzmy się z Universal AnalyticsPiotr Rudnicki (Google)
Znane i nieznane fakty na temat nowego podejścia do analityki internetowej. Praktyczne zastosowanie Universal Analytics, przykłady wykorzystania kluczowych raportów i obecne bariery z którymi trzeba będzie się zmierzyć.
16.40 - 17:20Bądź Panem swojego profilu linków.
Karol Dziedzic
Mając na uwadze ostatnie fale powiadomień o nienaturalnych linkach zmiana podejścia z okresowego monitorowania profilu linków na stały nadzór jest wręcz konieczna! Jak można zautomatyzować i skalować ten proces? Jak monitorować poczynania konkurencji? O tym szerzej w prezentacji.
17:30Do ostatniego uczestnika
spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie.

 

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na Fundusz „Równe szanse” w ramach fundacji im. Stefana Batorego.
Nr konta: 81 1030 1016 0000 0000 6145 0000
W przelewie prosimy w tytule umieścić: „Fundusz Równe Szanse SemCamp”.



Fundusz „Równe szanse” w ramach fundacji im. Stefana Batorego zajmuje się stypendiami dla zdolnej i ubogiej młodzieży. 100% datków przeznaczanych jest na stypendia.

Nr konta: 81 1030 1016 0000 0000 6145 0000

Potwierdzenie przelewu może być:

  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com (preferowana forma)
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

Informacja od osób prowadzących fundację:

Staramy się dać im wędkę (a nie rybę), po to by realizowali swoje aspiracje bez względu na trudną sytuację materialną. Dzięki stypendiom jest im trochę łatwiej – mogą opłacić dojazdy do lepszego liceum, kupić niezbędne pomoce naukowe itp.itd. Wsparcie jakie otrzymują ci młodzi, zdolni, ale niezamożni ludzie z małych miejscowości w całej Polsce nie byłoby możliwe bez wpłat naszych darczyńców, w tym uczestników organizowanej przez Państwa konferencji (jeszcze raz bardzo dziękujemy!).

 

Zapisy na SEMcamp

Fill out my online form.



W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Afterparty – Powrót do tradycji

Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Rezerwujcie czas bo warto 🙂

restauracja

Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka.

Mapka

 

Co to jest SEMcamp?

SEMcamp to cykliczne, (prawie) bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.


Comments

  1. […] miały wiele ciekawego do powiedzenia. Ze szczegółowym planem spotkania można zapoznać się tutaj (trustrankowy, naturalny link […]

  2. Monika pisze:

    Witajcie,
    Nie działa formularz na stronie, ani poprzez podany link 🙁

    Pozdrawiam,
    Monika

  3. Dziękujemy za informację, pracujemy nad tym. Z góry prosimy o cierpliwość i przepraszamy.

  4. Niecierpliwy pisze:

    a już myślałem że brak wolnych miejsc

  5. Skończyły się wolne miejsca. Analizujemy ilość potwierdzonych osób, aby sprawdzić, czy możemy przyjąć „nadprogramową” liczbę osób.

  6. Sebastian pisze:

    Jeżeli znajdą Państwo wolne miejsca, również chętnie wezmę udział.

  7. Niecierpliwy pisze:

    Gdyby miejsca się znalazły to dajcie znać 🙂

Comments are closed.