Obraz Tomasz Brzeziński

Tomasz Brzeziński jest  Senior Data Scientist (główny analityk danych) . Odpowiada za budowanie narzędzi i procedur wzmacniających pozycję firmy w data-driven marketingu. Do najważniejszych obowiązków Tomasza Brzezińskiego należy analiza, tworzenie nowych rozwiązań i usprawnień o wysokim potencjalnym ROI w oparciu o dane zbierane przez firmę – w systemach produkcyjnych oraz służących obsłudze klienta. Ponadto zajmuje się rekomendowaniem zmian w algorytmach analizy danych wykorzystywanych w produktach Netsprinta.

Tomasz Brzeziński jest analitykiem od 15 lat związanym z rynkiem reklamowym. Przed dołączeniem do Netsprinta przez 2 lata był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005-2012 był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego w biurze reklamy Polsat Media. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD.


Related Sessions

View full schedule