SEMcamp XVIII – Szczegóły spotkania i agenda

Zapraszamy na  kolejny SEMcamp, tym razem 18-sty :). Zobacz co tym razem przygotowaliśmy dla Ciebie 🙂

Kiedy? 27 maja 2015

Gdzie? uczelnia Lazarski w Warszawie

Program spotkania

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
09.30 – 10:00Rejestracja uczestników
10:00 -10:10Wstęp - sprawy organizacyjne
10.10-11.00Mobile – zjawisko, moda, trend, strategia, cele.Przemek Modrzewski, MarketingLAB.pl
Czy Mobile w Twojej firmie jest realny czy pozostaje cały czas w sferze rozmów przy kawie? Na jakim etapie jest Twoja firma i jakie jeszcze etapy przed Tobą patrząc na doświadczenia największych firm w Polsce i za granicą. Case studies i dobre przykłady. Mobile a wskaźnik konwersi? Co warto mierzyć, a co nie dodaje dużo wartości.
11:00 – 11.40Jedyne co wiemy na temat przyszłość, to tylko to, że będzie inna… i co z tego wynika dla SEMity?Grzegorz Mogilewski - Iconaris
Jakie trendy warto obserwować? Które z nich będą miały największy wpływ dla osób związanych z szeroko pojętych marketingiem efektywnościowym? Jak się do nich przygotować już dziś?
11.40 – 12.10Przerwa na kawę
12.10 – 13.10Mobilegeddon – mity i faktyCezary Glijer - Cezzy.pl
Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, która weszła w życie 21 kwietnia 2015 wzbudza wiele emocji. W prezentacji obalanie mitów, prezentacja faktów, pokazanie kto stracił, a kto zyskał. Prezentacja zawiera rownież wskazówki, jak przygotować mobilne strony WWW, aby spełniały wymagania Google.
13:10 - 14:15Przerwa na lunch
14:15 - 15:00Jak efektywnie angażować użytkowników w ekosystemie Google – case studySamsung, Starcom - case study
Case study z launchu GS6? Czego nauczyliśmy się w czasie kampanii? Na które elementy w ekosystemie Google warto zwrócić szczególną uwagę.
15:00 – 15.45Jak reklamować się w internecie, sprzedając w prawdziwym sklepieMarcin Kowol - Valuemedia
Scoring jest metodologią, a nie narzędziem. Znając metodologię, możemy, posługując się różnymi narzędziami, mierzyć jakość ruchu na stronie internetowej.W serwisie ecommerce dosyć łatwo można stworzyć metryki pozwalające optymalizować ruch pod kątem sprzedaży online.

Co jednak zrobić w przypadku, kiedy promujemy przy pomocy strony internetowej produkty w sprzedawane w rzeczywistym sklepie? Na czym możemy się oprzeć optymalizując budżety kampanii onlinowej promującej produkty dostępne offline? Jak wykorzystać Google Tag Manager’a do stworzenia skutecznego remarketingu w oparciu o zachowanie użytkownika? Krótkie omówienie metodologii scoringów, wraz z przykładowymi narzędziami; przykłady implementacji.
15.45- 16:15Przerwa na kawę
16:15 - 17:00Pierwsze pięć sekund na Youtube… Dlaczego to jest takie ważne i jak się do tego zabrać?
Iwona Piwek - Youtube
Dlaczego pierwsze 5 sekund reklamy Trueview jest taki ważny? O czym trzeba pamiętać, aby dobrze te 5 sekund wykorzystać? Benchmarki kampanii na Youtube. Dobre przykłady kampanii Youtube na świecie – dla dużych i małych klientów.
17.00 - 17:45Atrybucja w praktyce – case studies i trendy ze świataMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Co się dzieje w temacie atrybucji? Czy to nadal ładna historia marketingowa, do której nie wiadomo jak się zabrać? Przykłady podejść do atrybucji, case studies. Czego możemy się spodziewać tutaj od strony Google?

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się  27 maja 2015  w Warszawie o godzinie 9.30 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiej 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości  władz uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, która wspiera SEMcamp, udostępniając bezpłatnie swoją najlepszą aulę. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze na Fundację Edukacyjną w Wałbrzychu.

 

 

Fundacja Edukacyjna im.siostry Wandy Garczyńskiej powstała, aby pomoc dzieciom z okolic Wałbrzycha (rodzin ubogich, potrzebujących pomocy, dotkniętych nieszczęściem). Fundacja prowadzi świetlicę środowiskową pod nazwą „Kuźnia Talentów”, w której wolontariusze i wychowawcy opiekują się dziećmi, pomagają im w nauce, rozwijają ich talenty.

Przychodzi tam codziennie od 15 do 30-stu dzieciaków w wieku od 3 do 16 lat.

Pomoc dla Fundacji Edukacyjnej i opłata za SEMcamp

W ramach “wejściówki” za SEMcamp pomóż Fundacji Edukacyjnej wpłacając na poniższe konto:
5510 2050 9500 0050 0201 522549
W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: “SEMcamp dla Fundacji Edukcyjnej”

Potwierdzenie przelewu może być:

    • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
    • okazane osobiście w czasie rejestracji