SEMcamp 5# – Sieć partnerska Google

Sieć partnerska Google

Piotr Marzec – Google


Prezentacja w dużym formacie.

Kierowanie reklamy na Sieć partnerską Google

W obrębie Sieci partnerskiej Google istnieje kilka możliwych form kierowania reklamy. Dwie główne formy kierowania reklamy to:

  • kierowanie za pomocą słów kluczowych
    Kierowanie za pomocą słów kluczowych w Sieci partnerskiej

  • kierowanie za pomocą wyboru miejsc docelowych
    Kierowanie za pomocą miejsc docelowych w Sieci partnerskiej

  • Kierowanie za pomocą miejsc docelowych i słów kluczowych w Sieci partnerskiej

    Aukcja w Sieci partnerskiej

    W przypadku kampanii graficznej w Sieci partnerskiej, aby reklama mogła pojawić się na stronie musi ona wygrać aukcję z odpowiednią liczbą reklam tekstowych, które mogłyby się wyświetlać w ramach tego miejsca docelowego.Dokładny opis tego algorytmu można znaleźć w poście: Jak ustalana jest pozycja reklam w Sieci partnerskiej Google?

    Najlepsze praktyki tworzenia kampanii AdWords w Sieci partnerskiej

    1. Wszystkie możliwe formaty (zasięg 100% wśród wydawców, bonus z formatów niszowych)
    2. Kierowanie na wszystkie języki – minimum = pl& en (zasięg 100% wśród użytkowników, bonus z ustawień niszowych)
    3. Sposób wykonania reklamy – wezwania do akcji i przyciski, treść reklam dopasowana do użytkowników

    Kampanie reklamowe na Youtube

    W obecnym czasie możliwe jest kierowanie poprzez interfejs Google AdWords reklamy na podstrony Youtube. W szczególności mówimy tutaj o reklamach kierowanych na wyniki wyszukiwania Youtube i miejsca docelowe przy filmikach Youtube.

    Kierowanie reklamy na Youtube w Sieci partnerskiej

    Bardzo ciekawą formą kierowania reklamy na Youtube jest reklama InVideo, którą możemy wybrać w miejscach docelowych Youtube.

    Kierowanie reklamy na Youtube w Sieci partnerskiej

    Jako uzupełnienie prezentacji w kwestii reklamy na Youtube można przeczytać posty: Jak kierować reklamę na YouTube ? i Przewodnik po Promowanych filmach wideo na Youtube – praktyczne wykorzystanie.


    Comments

    1. […] Prezentacja Piotra Marca została udostępniona i pokrótce opisane w poście: SEMcamp 5# – Sieć partnerska Google. […]

    2. […] Prezentacja Piotra Marca została udostępniona i pokrótce opisane w poście: SEMcamp 5# – Sieć partnerska Google. […]

    3. […] na oficjalnej stronie SEMcampu: 1. I po semcampie – recenzja na blogu ITtechnology.us 2. Wykład Piotr Marzec – sieć partnerska 3. Wykład Robert Drózd – meandry analityki Rate this post : (0) Comments| […]

    4. Piotr pisze:

      fajny artykul, bardzo intensywnie bylo czytac go!
      Dzieki!

    5. […] na oficjalnej stronie SEMcampu: 1. I po semcampie – recenzja na blogu ITtechnology.us 2. Wykład Piotr Marzec – sieć partnerska 3. Wykład Robert Drózd – meandry […]

    Comments are closed.