SEMcamp 17 – agenda i szczegóły spotkania

Zapraszamy na SEMcamp w nowym roku 2015. Jak się do niego przygotować? Co się zmieni, na co zwracać uwagę?

O tym wszystkim na 17-tym, już, SEMcampie 🙂

Program spotkania

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
09.30 – 10:00Rejestracja uczestników
10:00 -10:10Wstęp - sprawy organizacyjne
10.10-10.5010 rzeczy które musisz wiedzieć o mobile. Checklista na 2015.Asia Czekaj - Google
Podsumowanie tego, co warto wiedzieć obserwować i wdrażać w kampaniach mobilnych w 2015 roku. Trendy i zmiany w produktach mobilnych Google.
10.50 – 11.30Od produktu do klienta - zmiana perspektywy w działaniach reklamowych, czyli jak prowadzić i mierzyć marketing w 2015 rokuPrzemek Modrzewski, MarketingLAB.pl
Obecnie większość marketingowców skupia się na maksymalizacji sprzedaży produktów i zwiększenia dochodów firmy. Jednak w dzisiejszych czasach, aby zwiększyć efektywność biznesową wiele firm zmienia swoją strategię i zamiast na sprzedaży produktów skupia się na zwiększaniu wartości firmy i długookresowej przewagi konkurencyjnej, poprzez pozyskanie i budowanie relacji z cennymi grupami klientów. Przemek omówi filozofię budowy wartości klientów, nowego podejścia do marketingu i mierzenia sukcesu nie tylko w obszarze produktów Google.
11.30 – 12.00Przerwa na kawę
12.00 – 12.45Efektywna strategia email marketingowa 2015Maciej Ossowski - GetResponse.pl
Rok 2014 był przełomem dla emaila jako medium komunikacyjnego. Rosnąca popularność urządzeń mobilnych, powodująca, że już blisko 1/3 wszystkich newsletterów w Polsce otwierana jest na telefonach komórkowych to tylko preludium zmian. Odrębne foldery na maile handlowe w Gmailu, «segregatory» w rodzimych programach pocztowych czy rosnąca popularność mediów społecznościowych i automatyzacji spowodowały, że budowanie strategii email marketingowej na rok 2015 jest dla każdego dużym wyzwaniem.
Prezenter podczas prezentacji opowie o najważniejszych wydarzeniach email marketingowych ubiegłego roku, nadchodzących zmianach oraz o tym jak efektywnie zbierać adresy emailowe zgodnie z polskim prawem, jednocześnie przekuwając je na nowych klientów.
12.45 - 13:30Content Marketing + SEOCezary Lech - MaxRoy.com
Często zapominamy o tym, że to MARKETING jest najważniejszą częścią Content Marketingu, a SEO zaledwie efektem ubocznym. W trakcie prezentacji prezenter pokaże kilka inspirujących case study z praktyki MaxROY.com w zakresie marketingu video, organicznie powstających treści na największych polskich portalach oraz wykorzystywania blogosfery i social mediów w Content marketingu.
13.30 – 14.30Przerwa na obiad
14.30 – 15.15Władcy sieci czyli polski YouTube wczoraj i jutro.Iwona Piwek - Google
Czika the Spider Dog wywalczyła (wyszczekała?) sobie pierwsze miejsce w globalnym podsumowaniu roku: YT Rewind. Wszyscy twierdzili, że 2014 będzie wreszcie rokiem mobile ale bez wątpienia był to rok YouTube, nie tylko za sprawą psa-pająka. Co ważnego wydarzyło się w 2014 i co nas czeka w 2015 roku w 3 najważniejszych dla wideo obszarach: Twórców, Użytkowników i Reklamodawców opowie Iwona Piwek, Video Head CEE z Google.
15.15- 16:00W SEMie jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Jakich zmian w AdWords możemy oczekiwać na początku 2015 roku?Mariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Czego możemy oczekiwać na początku 2015 roku? Co nowego w trawie piszczy? O jakich rzeczach powinna wiedzieć każda osoba pracująca z kampaniami AdWords?
16:00 - 16:20Przerwa na kawę
16.20 - 17:00Panel dyskusyjny
17.00 - Do ostatniego uczestnika
Spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie.

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się  29 stycznia 2015  w Warszawie o godzinie 9.30 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiej 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości  władz uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, która wspiera SEMcamp, udostępniając bezpłatnie swoją najlepszą aulę. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

Czy spotkanie jest darmowe?

tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na rzecz fundacji „Mam serce”.

 

Wpłaty

Fundacja „Mam serce”
Ul. Wita Stwosza 12
02-661 Warszawa
Bank Millennium Bank

26 1160 2202 0000 0001 6899 7325

Tytułem wpłaty – SEMcamp.

Potwierdzenie przelewu należy okazać przy wejściu (podczas rejestracji w dniu wydarzenia).=

Afterparty

Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu. Zapraszamy do Pubu Zielona Gęś na Polu Mokotowskim (3 przystanki metrem z Wilanowskiej).