SEMCamp 16 – Rejestracja i informacje

Kolejny 16-ty SEMcamp już wkrótce. W tej chwili dopinamy agendę, ale można się zapisywać 🙂

Program spotkania

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
09.30 – 10:00Rejestracja uczestników
10:00 -10:10Wstęp - sprawy organizacyjne
10.10-10.50Jak uzyskiwać konwersje i efekty na Mobile?iMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Czy jest to w ogóle możliwe? Optymalizacja działań reklamowych i stron docelowych. Prezentacja oparta na studiach przypadku i przykładach
10.50 – 11.30"Sieć reklamowa Google - wykorzystanie potencjału, zrozumienie możliwości oraz optymalizacja działań dla różnego rodzaju biznesów
Przemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Sieć reklamowa to temat nienowy, ale w obliczu ciągłych zmian, nowych formatów reklamowych, możliwości analityki, coraz rzadziej wykorzystywany jest potencjał tego medium. Zwłaszcza problem pojawia się w kwestii celów i oczekiwań względem GDN. Porozmawiamy więc o wykorzystaniu (na przykładach) możliwości GDN dla różnego rodzaju biznesów i postaramy się znaleźć odpowiednie narzędzia i raporty ułatwiające optymalizację działań w Sieci Reklamowej.
11.30 – 12.00Przerwa na kawę
12.00 – 12.45DoubleClick Search.Rozwiewamy mity i wyjaśniamy dlaczego polacy lubią DSPiotr Marzec, Doubleclick
Będzie o tym jak wykorzystać dodatkowe źródła danych w kampaniach w wyszukiwarce, jak zautomatyzować swoją pracę i jak pracować nad kontem z wykorzystaniem strategii DoubleClick oraz co Polak potrafi.
12.45 - 13:30Co warto wiedzieć o automatyzacji w AdWords?Piotr Kowalski, Google
Conversion Optimizer, ROAS, eCPC - jak to działa w praktyce? Jakich błędów powinieneś unikać, o jakich nowościach powinieneś wiedzieć?
13.30 – 14.30Przerwa na obiad
14.30 – 15.30Nowe Google?Marcin Duraj
mkane.antygen.pl
a co warto zwrócić uwagę pozycjonując? Co się zmieniło w ostatnim czasie? Strategia, optymalizacja oraz parę przykładów co się dzieje jak Google zauważy nasze działania (kary ręczne).
15.30 - 16:00Przerwa na kawę
16.00 - 16.40Integracja Universal Analytics z CRMlPrzemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Praktyczne wykorzystanie UA w biznesie czyli kwestie teoretyczne, techniczne, praktyczne i biznesowe łączenia danych z Google Analytics i systemów CRM.
16.40 - 17:30Mobile AnalyticsMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Wykorzystanie analityki internetowej i Google Analytics w mobile. Praktycznie wykorzystanie Universal Analytics w zdobywaniu insightów o użytkownikach mobilnych, rozwoju strony mobilnej i aplikacji.
17.40Do ostatniego uczestnika
Spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie.

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się  4 września  w Warszawie o godzinie 9.30 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiej 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości  władz uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, która wspiera SEMcamp, udostępniając bezpłatnie swoją najlepszą aulę. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko SEMowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na konto fundacji Uczelni Łazarskiego.

Fundacja przyznaje stypendia zdolnej młodzieży jak również prowadzi działalność pożytku publicznego na rzecz społeczności lokalnej, naszych sąsiadów z Mokotowa i Ursynowa, ale również całej Warszawy.

Wszystkie osoby pracujące w fundacji, pełnią swoje funkcje społecznie.

Potwierdzenie przelewu może być:

  • załączane przy formularzu rejestracyjnym,
  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

Dane przelewu:

  • Nazwa: Fundacja Uczelni Łazarskiego
  • Bank:ING Bank Śląski S.A., Oddział 1 w Warszawie/li>
  • Konto:66 1050 1025 1000 0023 5370 6811
  • Tytuł przelewu: W tytule przelewu proszę napisać: Semcamp dla Fundacji Uczelni Łazarskiego.

Zapisy na SEMcamp

Fill out my online form.

W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Afterparty

Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Rezerwujcie czas bo warto 🙂

restauracja

Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka.

Mapka