SEMcamp 12 – Agenda i zapisy

Zapraszamy na XII, całodniowe, spotkanie SEMcamp, które odbędzie się już 7 marca w Warszawie, na uczelni Lazarskiego ( aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego )

Rejestracja na SEMcamp

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

  • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmo
  • Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.

Agenda spotkania

12 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
9:20 - 9:50Rejestracja uczestników
9:50 - 10:00Wstęp - sprawy organizacyjne
10:00-10:45Kampanie rozszerzone Google AdWordsMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Kampanie rozszerzone w podstawowe i zaawansowanej formie? Przykłady wdrożeń i przykładów związanych z rozszerzonymi kampaniami. Jak w pełni wykorzystać ich potencja? Na co powinniśmy mieć specjalne baczenie przy migracji kampanii. Które kampanie możemy spokojnie migrować, z którymi warto zaczekać?
10:45-11:30W poszukiwaniu klienta w internecie
Przemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Nowe trendy w spojrzeniu na prowadzenie akcji reklamowych w obrębie sieci reklamowych (Google i nie tylko). Kilka ważnych kwestii, które trzeba brać pod uwagę w nowej rzeczywistości - kampanii rozszerzonych, RTB i retargetingu.
11:30-12:00Przerwa na kawę i pogaduchy
12:00-12:30Jak MSP radzi sobie w sieci, czyli strategie e-marketingowe małych i średnich firm.Marcin Pawłowski
Clearsense.pl
Małe i średnie firmy to wciąż trudny orzech do zgryzienia dla agencji interaktywnych - z jednej strony ich sumaryczne wydatki na SEM sięgają setek milionów złotych, a z drugiej strony ich przedstawiciele są ciągle mocno niewyedukowani, a budżety pojedynczych firm są małe. W jaki sposób MSP radzi sobie z reklamą internetową, a w szczególności z reklamą w wyszukiwarkach opowie Marcin Pawłowski, Head of Marketing ClearSense.
12:30-13:10Optymalizacja Google AdWords wykorzystując Google AnalyticsMaciej Lewiński
isurvival.pl
"Na SEMcampie do tej pory poruszane były oba tematy, ale nigdy razem
podczas jednego wystąpienia. Tym razem Maciek przedstawi praktyczny
sposób optymalizacji lub szybkiego przeprowadzenia audytu kampanii
Google AdWords z wykorzystaniem Google Analytics.
Prezentacja skierowana do SEMitów jak również do klientów agencji SEM."
13:10-14:10Przerwa na obiad
14:10-14:55Content is the king=seo&social media partners.

Bartosz Binczewski, Dariusz Szpak
oxmedia.pl
Działania na Facebooku i Social Media a pozycjonowanie i wyszukiwarki. Co się sprawdza przy działaniach Social media? Jakie działania Social media uzupełniają aktywności w wyszukiwarkach?
14:55-15:55Kto ponosi odpowiedzialność za skutki pozycjonowania?

Cezary Glijer
Cezzy.pl
Zagadnienia: Czy klient zlecający pozycjonowanie ma jakiekolwiek prawa do reklamacji?
Jakie obowiązki po stronie wykonawcy wynikają z umów na pozycjonowanie?
Dlaczego w przypadku nałożenie filtru lub bana przez Google klient zostaje sam?
Czy istnieje etyka pozycjonera?
15:55-16:20Przerwa na Kawę
16:20-17:30Panel

Ile kosztuje uczestnictwo w SEMcampie?

SEMcamp jest imprezą nonprofit. Ani organizatorzy, ani prelegenci nie są wynagradzani w żaden sposób. Chcemy jednak tradycyjnie zrobić coś, przy okazji dla innych. Stąd wejściówką na SEMCamp jest dowód wpłaty 100 zł (sto złotych) na cel charytatywny. Tym razem celem pomocy uczestników jest Krzyś Matłacz, który jest w potrzebie. Poniżej krótkie info.

Krzyś urodził się 29 czerwca 2009 r. Po 3 miesiącach dowiedzieliśmy się, że cierpi na niezwykle rzadką chorobę: Zespół Ommena (jeden z rodzajów złożonego braku odporności). Organizm Synka nie był w stanie bronić się przed niegroźnymi dla zdrowych osób bakteriami, wirusami. Konieczny był przeszczep szpiku kostnego. Do przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych doszło w lutym 2010 r. w Klinice Hematologii we Wrocławiu. Przeszczep miał być środkiem do odzyskania zdrowia, ale komplikacje, które się po nim pojawiły doprowadziły do rozległego uszkodzenia mózgu i porażenia czterokończynowego. Więcej o Krzysiu można przeczytać na naszym profilu na Facebooku

Gdzie dokonywać wpłat?

Pieniądze dla Krzysia zbierane są przez fundację “Na ratunek”. Na życzenie fundacja wystawia potwierdzenie wpłaty.
   


Wejściówką na 12 SEMcamp jest wpłata na konto fundacji opiekującej się Krzysiem.
Wpłat prosimy dokonywać na poniższe konto:
 
11 1160 2202 0000 0001 0214 2867
 
W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: SEMCAMP DLA KRZYSIA MATŁACZA

Potwierdzenie przelewu może być:
przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
okazane osobiście w czasie rejestracji

Afterparty – Powrót do tradycji

Wracamy do tradycyjnego piwka po SEMcampie. Zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób. Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Więcej szczegółów na samym evencie. Rezerwujcie czas 🙂

restauracja


Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka. Więcej informacji o restauracji znajdziecie na naszym
fanpagu
Mapka

Data i miejsce spotkania

Gdzie: Uczelnia Łazarskiego

Adres: Świeradowska 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska)

Kiedy: 7 marca 2013, start godz. 10:00

Rejestracja na SEMcamp

Zapisy na SEMcamp

Oficjalny Partner SEMcampu

SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, który udostępnił za darmo aulę na 450 osób. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

 


Comments

  1. […] SEMcamp (już 12. edycja) to całodniowa impreza, na której poruszane będą tematy związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Więcej informacji na stronie imprezy. […]

  2. […] odbyło się 12 spotkanie SEMcampu w Warszawie. Poniżej można znaleźć prezentacje z tego […]

  3. Czekamy na prezentacje do pobrania.
    Czy będą?

Comments are closed.