Organizatorzy

Mariusz Gąsiewski

Mariusz GąsiewskiAutor bloga ittechnology.us. Pomysłodawca SEMcampu.

Od 2007 roku pracownik Google, gdzie zajmuje się współpracą z największymi reklamodawcami branży Fmcg. Prelegent na studiach podyplomowych SGH. Autor  książki „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw” i wielu kursów związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i analityką internetową.

 

 

Przemysław Modrzewski

Przemysław ModrzewskiAutor bloga marketingLAB.pl

Od 2004 r. lat zajmuje się marketingiem w internecie. Szczególny nacisk kładzie na efektywne wykorzystanie analityki internetowej w firmach, z którymi współpracuje, oraz optymalizację ścieżek konwersji.  Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, ALK i SWPS. Autor książek „Google AdWords w praktyce” i „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw” i wielu artykułów z zakresu marketingu internetowego. Obecnie pracuje w Google jako analityk, współpracujący z największymi klientami w Polsce.