Drugie spotkanie SEMcampu 27 kwietnia

27 kwietnia 2009 roku (poniedziałek) o godzinie 18.00 w Warszawie rozpocznie się drugie spotkanie SEMcampu, cyklicznego spotkania branży marketingu internetowego i SEM (marketingu w wyszukiwarkach). Celem spotkań jest zarówno szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu internetowego i marketingu w wyszukiwarkach jak również integracja ludzi z branży.

Osoby, które nie wiedzą zbyt wiele o tej idei mogą zobaczyć prezentacje, nagrania wideo i relację z części nieformalnej pierwszego spotkania.

Patronat SEMcampu

Patronem spotkania jest Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej prowadzone przez prof. nadzw. dr hab. Andrzej Hermana.

Miejsce spotkania

Na tym spotkaniu nie będzie już problemów lokalowych. Drugi SEMcamp odbędzie się w mieszczącej ponad 300 miejsc Auli A Szkoły Głównej Handlowej w budynku A.

Budynek A Szkoły Głównej Handlowej

Zapisy na spotkanie

Zapisy na spotkanie rozpoczną się po ostatecznym ustaleniu agendy spotkania. Zapisy nie wynikają oczywiście z kwestii sali, jednak pomagają one przewidzieć przewidywaną liczbę osób.

Tematy i zgłoszenia tematów na spotkania

Nadal nie jest jeszcze ustalona szczegółowa agenda SEMcampu. Po moim artykule zachęcającym do przesyłania zgłoszeń osób chętnych do wystąpienia na SEMcampi, wpłynęło bardzo niewiele takich propozycji.

Czy warunki niekomercyjnego i niereklamowego wystąpienia na SEMcampie są tak trudne do zaakceptowania :).

Prezentacje

Jak wiadomo w idei spotkania ma ono obejmować 3 prezentacje obejmujące zagadnienia: marketing w wyszukiwarkach i SEM

  • SEO i wyniki organiczne
  • AdWords i wyszukiwanie płatne
  • Analityka internetowa

Osoby zainteresowane zaprezentowaniem czegoś ciekawego zachęcam do przesyłania informacji na semcampMALPAgmail.com lub też poprzez formularz na blogu.

Co mi może dać prezentacja na SEMcampie?

  • Promocja osoby i firmy – przedstawienie ciekawej wiedzy i ciekawego pomysłu dużo lepiej promuje niż logo firmy na pół slajdu
  • Możliwość skonfrontowania swoich doświadczeń z doświadczeniami innych

Zasady prezentacji

  • Prezentacje mają mieć po około 45 minut
  • Najlepiej, aby prezentacja była prowadzona w szablonie PowerPoint SEMcampu (przy własnych szablonach proszę zapomnieć o logu firmy na połowę slajdu)
  • Spotkania mają charakter wybitnie niekomercyjny i tak sam charakter mają mieć też prezentacje.
  • Prezentacje mają pokazywać rzeczy nowe, a nie takie, które zaliczyły już 4 popularne konferencje.
  • Prezentacje mają pokazywać rzeczy zaawansowane i ciekawe dla branży
  • Prezentacje mają się opierać na przejrzystości, tzn bez sytuacji typu: mamy case study, pokażemy co osiągnęliśmy, ale nie pokażemy, jak to zrobiliśmy
  • Prezentacje lub ich szczegółowe plany powinny zostać dostarczone na 1-2 tygodnie przed spotkaniem.


Comments

  1. […] dni temu zapowiadałem drugie spotkanie SEMcampu 27 kwietnia 2009 roku. Dziś podaję agendę spotkania. Na to spotkanie udało się przygotować […]

Comments are closed.