Agenda na XIII SEMcamp 27 czerwca w Warszawie

Zgodnie z tym, co pisałem kilka dni temu zapraszam na 13 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie. W artykule możecie zapoznać się z dokładną agendą.

SEMcamp tradycyjnie na nowoczesnej auli im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego.

aula lazarski 10 SEMcamp już 5 lipca w Warszawie

 

Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?

  • Możliwość uzyskania zaawansowanej wiedzy od specjalistów prawie za darmo
  • Możliwość spotkania osób z branży marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej, pozycjonowania, social
  • Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.

 

Data i miejsce spotkania

Spotkanie rozpocznie się 27 czerwca 2013 (czwartek) w Warszawie o godzinie 12.00 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiego 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Uniwersytecki partner SEMcampu

Podobnie jak w poprzednich edycjach SEMcamp odbędzie się dzięki współpracy z uczelnią im. Ryszarda Łazarskiego. Uczelnia udostępniła za darmo aulę na 450 osób. Dziękujemy!

Logo Łazarskiego

 

Program spotkania

13 spotkanie SEMcampu tradycyjnie będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami: SEM-u, analityki internetowej, social, mobile.

 

Czwartek, 27 czerwca, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego

GODZINAPROGRAMPRELEGENT
11.30 – 12.00Rejestracja uczestników
11:50-12:00Wstęp - sprawy organizacyjne
12.00-13.00Strony mobilne i strony responsywneMariusz Gąsiewski - Marketing w internecie
Jak niedużym kosztem optymalizować stronę dla urządzeń mobilnych? Dedykowana strona mobilna czy strona responsywna? Jak wykorzystywać dane do optymalizacji stron mobilnych?
13.00 – 13.45Modelowanie atrybucyjne – koniec ery szklanej kuli w marketingu?Przemysław Modrzewski - MarketingLAB.pl
Przemek odpowie na 3 ważne pytania dotyczące nowego narzędzia w Google Analytics. Do czego zdolne jest nowe narzędzie modelowania atrybucyjnego w Google analytics, jak je wykorzystać w praktyce i jak przekładać wyniki analiz na działania marketingowe.
13.45 – 14.45Przerwa na kawę i pogaduchy
14.45 – 15.30Cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych czyli Jak efektywnie reklamować się na platformach społecznościowych.Grzegorz Mogilewski
Mogilewski.pl
Platformy społecznościowe dla części firm oferują olbrzymie możliwości promocji usług i produktów. Dla sporej grupy firm nie jest to dobre i efektywne narzędzie obecności w sieci. Chcesz dowiedzieć się dla kogo ma to sens, dla kogo nie? Czas zatem odkryć biznesowe cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce.
15.30 – 16.15Remarketing od podszewki do surdutu – rozwiązania skrojone na miarę.Piotr Rudnicki
Uniwersytet Jagielloński
Jak kreatywne działania remarketingowe mogą nie tylko przyśpieszyć sprzedaż, ale również pozyskać nowych, wcześniej niezdecydowanych użytkowników. Praktyczne i skuteczne wykorzystanie zarówno starych metod w sposób innowacyjny, jak i przegląd najnowszych możliwości okraszony sprawdzonymi strategiami wykorzystania.
16.15 – 16.45Przerwa na obiad
16.45 – 17.15Remix lubi się powtarzać. Kreatywna wtórność w reklamie video online.
Maciej Ołpiński
MaciejOlpinski.com
Jak wykorzystać globalne platformy ‘mikro usług’ do produkcji video na YouTube? Nowe możliwości kreatywne dla małych reklamodawców i agencji SEM.
17.15 – 18.00Ekspertów czas – Google Authorship
Cezary Glijer
Cezzy.pl
Wobec rosnącego znaczenia Authorship w algorytmie Google warto zrozumieć o co chodzi i jak najszybciej zaimplemetować. W prezentacji będzie mowa zarówno o stronie technicznej jak i korzyściach wynikających ze stosowania mikroformatu.
18.00do ostatniego uczestnika:)
spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie.

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze na Fundację Edukacyjną w Wałbrzychu.

 

 

Fundacja Edukacyjna im.siostry Wandy Garczyńskiej powstała, aby pomoc dzieciom z okolic Wałbrzycha (rodzin ubogich, potrzebujących pomocy, dotkniętych nieszczęściem). Fundacja prowadzi świetlicę środowiskową pod nazwą „Kuźnia Talentów”, w której wolontariusze i wychowawcy opiekują się dziećmi, pomagają im w nauce, rozwijają ich talenty.

Przychodzi tam codziennie od 15 do 30ciorga dzieciaków w wieku od 3 do 16 lat.

 

Pomoc dla Fundacji Edukacyjnej i opłata za SEMcamp

W ramach „opłaty” za SEMcamp pomóż Fundacji Edukacyjnej wpłacając na poniższe konto:
5510 2050 9500 0050 0201 522549
W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: „SEMcamp dla Fundacji Edukcyjnej”

Potwierdzenie przelewu może być:

  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

 

Zapisy na SEMcamp

W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Afterparty – Powrót do tradycji

Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.

Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Rezerwujcie czas bo warto 🙂

restauracja

Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka.

Mapka

 

Co to jest SEMcamp?

SEMcamp to cykliczne, (prawie) bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.

 


Comments

  1. maciekef pisze:

    ja mam takie pytanie organizacyjne, czy tam jakies miejsca postojowe się znajdzie gdzies w pobliżu?

Comments are closed.